close







Because you loved me   Celine Dion



For all those times you stood by me

For all the truth that you made me see

For all the joy you brought to my life

For all the wrong that you made right

For every dream you made come true

For all the love I found in you

I'll be forever thankful, baby

You're the one who held me up

Never let me fall

You're the one who saw me through, through it all



You were my strength when I was weak

You were my voice when I couldn't speak

You were my eyes when I couldn't see

You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn't reach

You gave me faith 'cause you believed

I'm everything I am

Because you loved me



You gave me wings and made me fly

You touched my hand, I could touch the sky

I lost my faith , you gave it back to me

You said no star was out of reach

You stood by me and I stood tall

I had your love, I had it all

I'm grateful for each day you gave me

Maybe I don't know that much

But I know this much is true

I was blessed because I was loved by you



You were always there for me

The tender wind that carried me

A light in the dark shining your love into my life

You've been my inspiration

Through the lies you were the truth

My world is a better place because of you





今晨心情好混亂,在尋找音樂讓自己平靜下來時,

發現了這首歌



席琳狄翁--因為你愛我



其實我滴原意是我愛你的,但我相信你也是愛我的,

因為這一向是我們的通關秘語。




在靜賞中回想起我們昨夜的衝突,

昨晚我又罵了你,起因於你的成績嚴重落後,

我好心急啊!



我知道你也承受了好多的壓力和不適應,

但我卻還是罵了你,真是對不起...對不起........





記得你小學時每天總是晃來盪去,時間多到只能看電視打電腦,

月考前一週才見你抱著課本,卻又輕輕鬆鬆滴名列前茅。



而今你說,每天要的考的試好多好多,範圍好廣好廣,

除了讀晝還是讀書,假日也只能抱著書本,

沒時間給你打球看電視,甚至玩電腦了,

只是這些苦讀並沒有換來好成綪。



我不知問題出在哪兒?

也不知道每天花了二個多小時在通勤上值不值得?

更不知道當初要你去唸私校的決定是對或錯?



不只一次問你,轉回來汐止好不好,

可是獅子座的你,卻好強的不願意。













親愛的寶貝,我想告訴你~~



我愛你...真滴好愛你..

我希望你能成長...更希望你能快樂...

可是我卻無法幫你..無法幫你讀書..更無法幫你考試...





arrow
arrow
    全站熱搜

    shelley 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()